New Step by Step Map For کامپوزیت

Wiki Article

افرادی که حرکت یا قرار گرفتن در معرض ایمپلنت را تجربه می کنند ممکن است نیاز به انجام اقدامات اضافی برای بهبود سلامت استخوان و لثه یا برداشتن یا جایگزینی ایمپلنت داشته باشند.

زاویه ایمپلنت و چگونگی ارتباط آن با اکلوزال دندان مقابل بررسی می شود.

اگر هر کی از این شرایط را دارید، می‌توانید کاندیدای خوبی برای استفاده از این تکنیک باشید. چه کسانی نباید کامپوزیت کنند؟

به همین دلیل آنها طبیعی‌تر دیده می‌شوند. علاوه بر این در کل روکش‌های لمینت به دلیل لعاب سطحی که دارند، زیباتر و درخشان‌تر بوده و ازاین‌رو طبیعی‌ترند.

گاهی ممکن است غذایی در زیر دندان مصنوعی بماند و ایجاد عفونت کند.

متخصص رادیولوژی (تصویربرداری) دهان، فک و صورت در نیشابور

دیگر کاربرد ترمیمی تکنیک کامپوزیت، کامپوزیت دندان کج و سایر بدشکلی‌های دندان است. به‌این‌ترتیب دندان‌ها صاف و یکدست‌تر خواهند شد. در بعضی از افراد دندان قروچه باعث شکستگی دندان می شود. کامپوزیت برای سفیدی دندان هم کاربرد دارد. از آن برای اصلاح نامرتبی دندان‌ها هم استفاده می‌شود.

مواد افزودنی مختلف می‌توانند میزان واکنش را کنترل کنند.

علاوه بر این، آنها را بسته به ویژگی‌های جابه‌جایی که دارند به انواع کامپوزیت‌های روان و بسته‌بندی هم طبقه‌بندی می‌کنند. متریال مورداستفاده در ساخت هر یک از این کامپوزیت‌ها متفاوت است و اندازه‌های متنوعی دارند. برخی از آنها ذرات ریزتری دارند. دوام و نحوه ااستفاده از آنها هم با هم متفاوت است.

بعد از اطمینان از ثبات آن، قسمت رویی، روکش یا همان تاج دندان قرار داده می‌شود . ایمپلنت دندان به دلیل شرایط و نحوه ساخت بسیار دقیق هنگامی که در فک بیمار قرار بگیرد، یک جسم خارجی به‌شمار نمی‌رود و با قرارگرفتن در فک بیمار با آن سازگار می‌شود .

یک دندانپزشک خوب می‌بایست در حین انجام روش‌ها و درمان‌های دندانپزشکی، دقت لازم را داشته باشد تا از خطاها و ناهنجاری‌ها جلوگیری کند. بهترین دندانپزشک ‌ها باید از تجهیزات و فضای بهداشتی مناسب برای ارائه خدمات دندانپزشکی استفاده کند. اگر به دنبال دندانپزشک خوب در نیشابور هستید حتما به این موارد get more info توجه داشته باشید.

این پوسیدگی‌های دندانی به دنبال تولید اسید توسط پلاک‌ها و باکتری‌های دهان ایجاد می‌شوند و مینای دندان را فرسایش می‌دهد. یکی از کاربردهای کامپوزیت دندان، برای پرکردن همین حفره‌های دندانی است. مواد کامپوزیتی به‌راحتی می‌توانند وارد این حفره‌ها شوند و آنها را به‌خوبی پر کنند.

یکی از روش‌های پرکاربرد در انواع خدمات دندان‌پزشکی، ارتودنسی است. این روش درمانی و زیبایی برای رفع مشکلات دندان‌ها و فک مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: سفید کردن دندان به سبک هنرپیشه‌ها یا روش خانگی؟! کدام بهتر است؟

Report this wiki page